Від квітня 2022 р. в Viber з'явилася Cесія — новий тип бізнес комунікацій. З ними маркетинг і продажі стають ефективними і недорогими. Як це?!
Перейдіть як тип повідомлення у Viber для бізнесу
У квітні 2022 року у Viber з’явилася Сесія – новий тип бізнес-чату. З ними маркетинг і продажі в менеджері стають більш ефективними і недорогими. Тепер ще розберем як!
Сесія як тип повідомлення у Viber для бізнесу
Наявність бізнес-акаунту у Viber дозволяє компанії надсилати рекламні та сервісні повідомлення клієнтам які погодилися їх отримати. Перед цим бізнес платив за кожне таке повідомлення – немає альтернативи. Після появи типу повідомлення Сесія компанії мають можливість платити не за повідомлення, а за кореспонденцію з клієнтом.
Що представляє Сесія у Viber для бізнесу
Сесія у Viber з тимчасове вікно яке дозволяє обмінюватися повідомленнями між Клієнтом та Viber для бізнесу. Сесія активується з першим повідомленням від клієнта і триває 24 години. "Внутрішнє" у кожній сесії містить пакет із 60 повідомлень сесійного типу які бізнес може надіслати клієнту впродовж одного повідомлення.
У рамках цієї сесії бренд може надсилати такі повідомлення:
- Текст
- Зображення
- Файл
Типи повідомлень Viber які можна надсилати під час Сессії
Шаблони текстових повідомлень зображень і кнопок у сеансах недоступні. Однак такі повідомлення все одно можуть надсилатися клієнтам як частина рекламних і службових повідомлень - з оплатою за кожне доставлене повідомлення.
Чому Сесія допомагає збільшити продажі?
Хоча Сесія корисні в першу чергу як інструмент підтримки клієнтів бренди також можуть використовувати їх для маркетингу. Акцент варто зробити на особистому «живому» спілкуванні з представником компанії. Ось кілька цифр які пояснюють чому це важливо:
- 91% клієнтів віддають перевагу зворотному зв’язку від брендів у реальному часі;
- 82% - зростання конверсії в живому спілкуванні;
- 73%-81% – рівень задоволеності клієнтів від живого спілкування з компанією.
Чому Сесія допомагає збільшити продажі?
За статистикою споживачі з більшою ймовірністю приймуть рішення про покупку якщо менеджер одразу відповість на їхні запитання безпосередньо в Messenger. Вибираючи оплату листування компанії мотивуються підтримувати діалог із клієнтом за допомогою безплатний сесійних повідомлень. При цьому 60 повідомлень цілком достатньо щоб вирішити 90% запитань клієнтів і розвіяти сумніви щодо якості товару чи послуги. Таким чином сеанси Viber допомагають бізнесу надавати послуги які відповідають очікуванням користувачів і таким чином збільшують продажі.
Як активуються сеанси Viber
Алгоритм роботи Viber Сесія такий:
- Клієнт є першим хто пише повідомлення в бізнес-акаунт Viber вашої компанії або відповідає на ваше повідомлення. Запускає 24-годинний таймер сеансу з цим клієнтом.
- Тепер бренд від бізнес імені може відповісти клієнту повідомленням про сеанс. Ви платите лише за це повідомлення: решта 59 протягом активної сесії будуть безплатними.
- Сеанс із цим клієнтом стане неактивним коли:
- Пакет із 60 повідомлень закінчився
- або 24 години пройде з моменту першого повідомлення клієнта. Через день пакет буде оновлено і сеанс можна буде активувати знову.
Алгоритм роботи у Viber
Крім того, під час активного сеансу спілкування з клієнтом ви можете надсилати інші види Viber-повідомлень: рекламні (повідомлення про акції товарів компанії) або послуги (статуси замовлень). , підтвердження операцій ). Вони виставлятимуться окремо й не впливатимуть на кількість повідомлень, що залишилися в сеансі.
Як Viber Сесія допомагає заощадити на бізнес-розсилках
Ціна сеансу фіксована: не потрібно платити для кожного повідомлення окремо. Це вигідно з огляду на обсяг 24-годинного пакета: бренд оплачує лише перше повідомлення з 60 доступних.
Вхідні повідомлення не тарифікуються. Якщо користувач написав компанії, але бренд не відповів, сесія не стягується.
Ціна залежить від регіону відправлення. Загальну вартість рекомендуємо уточнювати в офіційних партнерів Viber, які підключають ваші бізнес-акаунти в месенджері. Ціни починаються від 0,0018 євро за повідомлення.
Вартість повідомлень сеансу Viber
У деяких країнах надсилання повідомлення про сеанс коштує дорожче, ніж проста реклама чи послуга. Але якщо ви обмінюєтеся повідомленнями з клієнтами - від 3 і більше, то Session вигідніше використовувати.
Як зробити бізнес-чат Viber максимально ефективним за допомогою Сесія
У рамках сеансу бізнес-акаунти можуть:
- надсилати спеціальні та персоналізовані пропозиції, промо-коди знижки;
- пропонувати безплатні або схожі продукти та послуги;
- під'єднати клієнта до програми лояльності;
- підписати клієнта на сповіщення.
Сеанси вигідні для бізнесу як з точки зору витрат, так і результатів. Однак важливо пам’ятати, що сеанс активується лише після першого повідомлення від клієнта.
Користувачі можуть самі написати в компанію: наприклад, щоб зрозуміти один одного в роботі служби перевірити наявність товару/послуги зрозуміти деталі акції. Але бренд також може нагадувати про себе – наприклад, надсилати клієнтам Viber повідомлення зі своєї бази даних і таким чином включати клієнта в бізнес-чат.
Модель 1< /b>. Надсилання службового (транзакційного) або рекламного повідомлення, яке містить заклик до дії.
Приклад:
- Клієнт бронює номер у готелі. Бізнес-акаунт готелю Viber надсилає йому рекламне повідомлення: пропозиція покращити номер без додаткової плати. До повідомлення додана інструкція: напишіть слово «так», якщо пропозиція цікава. Клієнт відповідає: сесія починається.
У цьому випадку бізнес-акаунт оплачує окремо рекламне повідомлення, а потім лише перше з 60 повідомлень розпочату сесію.
Приклад сеансу повідомлення Viber: готель
– Клієнта записали на стоматологічну процедуру. Бізнес-акаунт клініки у Viber надсилає повідомлення для запуску послуги: деталі запису та прохання повідомити у разі скасування чи затримки. Клієнт може а) відповісти негайно (наприклад, «дякую, до скорої зустрічі») або б) написати протягом одного з наступних днів, щоб підтвердити/відкласти запис. Коли ви відповісте, буде відкрито 24-годинний сеанс, який бренд може використовувати на свій розсуд.
Як і в попередньому прикладі, компанія лише платить для службового повідомлення та першого повідомлення з сеансу.
Приклад повідомлення Viber про сеанс: Стоматологія
Модель 2. Бренд використовує сторонню платформу, на якій розміщує посилання на свій бізнес-акаунт у Viber: це може бути обліковий запис у соціальних мережах, рекламна листівка з QR-кодом, інформація на візитній картці, іконка сайту, реклама на Інтернет тощо. Клієнт переходить за посиланням, щоб зв’язатися з представником бренду через Viber.
Приклад:
Таргетована реклама в Instagram пропонує онлайн-курс, який зацікавить клієнта. Він заходить в обліковий запис онлайн-школи і бачить, що курс вже розпочато, але його ще можна придбати, зайшовши на попередні заняття: для цього необхідно зв’язатися з менеджером будь-яким зручним способом. Клієнт переходить за мультипосиланням в профілі Instagram-акаунта, обирає спосіб спілкування через Viber і пише в бізнес-акаунті школи заявку на відкриття доступу до минулих занять. Таким чином він активує сеанс Viber.
Компанії в цьому сценарії виставляється рахунок лише за активний сеанс і лише якщо менеджер відповів користувачеві.
Приклад сеансового повідомлення Viber: онлайн-курс
Модель 3. Надсилання сеансового повідомлення за ініціативою бренду. Так, це насправді не заборонено Viber, але будьте обережні: будь-яке повідомлення типу сеансу, надіслане клієнту поза активним сеансом, оплачується як окремий повний сеанс. Пакет із 60 повідомлень активується лише за умови відповіді клієнта.
Приклад:
- Клієнт приходить до офлайн-магазину за певним продуктом, але він недоступний. Менеджер пропонує повідомити клієнта про появу товару: надіслати повідомлення у Viber. Коли продукт надходить, бізнес-акаунт магазину спочатку надсилає клієнту сеансове повідомлення: "[ім’я] Привіт! Ви прийшли до нас цими днями і хотіли купити [назва продукту]. Тепер він доступний у магазині!". Клієнт відповідає - наприклад, подяка або вказує на можливість замовити доставку. У цей момент починається сеанс, під час якого бізнес-акаунт може надіслати до 60 цікавих повідомлень.
Тут бізнес-акаунт оплачує дві Сесії.Перша - це єдине повідомлення типу "Сесія", що надсилається клієнту з ініціативи магазину.Друга - 24-годинна Сесія, яка активується після відповіді клієнта.
Відправка сесійного повідомлення за ініціативою бренду
Що робити, якщо клієнт зникає з активної сесії?
Буває, що бізнес-акаунт веде діалог з користувачем, і він раптом перестає відповідати. Однак 24-годинний пакет сеансів/повідомлень ще не завершився. У такому випадку бізнес-акаунт може надіслати до 5 послідовних повідомлень про сеанс, щоб повернути клієнта в чат. За них не потрібно платити окремо.
Якщо клієнт не відповість на шосте повідомлення поспіль, Viber не опублікує його.< /p>
Яких помилок слід уникати під час використання Сесії у Viber for Business:
- Не зловживайте сеансовими повідомленнями, які надсилаються з ініціативи обліковий запис бізнесу.
- Намагайтеся не надсилати понад 2-3 повідомлень поспіль.
- Пам’ятайте: має переважати персоналізоване спілкування. Звертайтеся до співрозмовника по імені, враховуйте його звички користувача, історію покупок тощо.
Як почати користуватися Сесією через бізнес-акаунт у Viber
Для створення облікового запису у Viber for Business необхідно зв’язатися з партнером сервісу – це правила на месенджер. SMSBAT офіційний партнер Viber допоможе підключити бізнес-акаунт Viber і налаштувати необхідні налаштування для відправки сесій. Для зручного спілкування з клієнтами в SMSBAT є спеціальна панель, де відображаються всі чати, а історію листування можна завантажити у файл для подальшого аналізу. Також за допомогою SMSBAT ви можете налаштувати надсилання повідомлень сеансу через API.
Ми керуємо процесом запуску підтверджених бізнес-акаунтів для компаній. Це виглядає так:
- Компанія створює безкоштовний обліковий запис SMSBAT, а наш менеджер допомагає заповнити форму Viber для бізнесу та гарантійні листи.
- Ідентифікатор Viber Sender ID компанії надсилається на модерацію, і через 2 дні він отримує галочку від підтвердженого облікового запису
- Компанія обирає спосіб керування надсиланням повідомлень: API-інтеграційний плагін для CRM/CMS або особистий профіль SMSBAT — він має зручні інструменти, які дозволяють:
- Створення шаблонів повідомлень для надсилання в спеціальному конструкторі;
- Застосовувати всі моделі повідомлень, які підтримує Viber;
- Для попереднього перегляду дописів у процесі створення;
- Надіслати повідомлення на тестові пристрої.
Після завантаження даних клієнтської бази компанія може почати надсилати рекламу послуг і повідомлення про сеанси.
Розділ чатів в особистому профілі SMSBAT